PO2 Project logo Slovenia Austria bilingual CMYK 14 12 2023

 

Spodbujanje podjetniške aktivnosti prek testiranja poslovnih modelov in vzpostavitve uspešnih coworkingov na podeželju

 

 

Spoštovani,

v okviru projekta “COWORKING.NET”, Interreg Slovenija – Avstrija vabimo vse zainteresirane lokalne skupnosti, obstoječe in predvidene coworking prostore iz Podravske regije, ki se nahajajo izven urbanih središč, da se prijavijo za sodelovanje v projektu.

Cilj projekta je podpora razvoju coworking prostorov in spodbujanje podjetništva ter inovacij v lokalnih skupnostih. V projekt bomo vključili dve lokaciji coworking prostorov, ki bodo izbrani na podlagi njihovih prijav.

O projektu “COWORKING.NET”

Projekt je namenjen spodbujanju razvoja coworking prostorov v manj urbaniziranih območjih z namenom okrepitve lokalnih podjetniških ekosistemov. Temelji na sodelovanju in povezovanju različnih deležnikov, kot so občine, podjetniki, lokalne skupnosti, in druge zainteresirane strani. Projektni partnerji so: BSC Kranj, Regionalna razvojna agencija Gorenjske, Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj, Občina Passail (AT) in Energy and Innovation Centre of Weiz Ltd. (AT), skupaj pa bo v projektu sodelovalo vsaj 7 lokacij v dveh državah. Skozi projekt bomo razvili inovativne poslovne modele, ki bodo prilagojeni specifičnim potrebam posameznih coworking prostorov, in omogočili njihov trajnostni razvoj.

Več o projektu: https://bistra.si/projektna-pisarna/projekti-v-izvajanju/coworking-net

 

Kaj pridobite s sodelovanjem v projektu?

Analiza lokacije

V okviru prvega delovnega sklopa bomo skupaj izvedli temeljito analizo vašega lokacije/coworking prostora. Na podlagi teh ugotovitev bomo pripravili priporočila za izboljšave, ki bodo povečale privlačnost prostora za uporabnike. Prav tako bomo skozi projekt razvili več poslovnih modelov za coworkinge na podeželju in s pomočjo zunanjih strokovnjakov izbrali najprimernejšega za vašo lokacijo. Skupaj bomo identificirali najboljše prakse, prilagodili poslovni model lokalnim potrebam in razvili strategije za dolgoročno vzdržnost in rast. V tem sklopu boste imeli priložnost, da pridobite dragocene vpoglede in podporo pri razvoju vašega coworking prostora. Načrtujemo tudi izvedbo strokovne ekskurzije – udeležba na strokovni ekskurziji omogoča vpogled v primere dobrih praks iz uspešnih coworking prostorov. Omogočena bo udeležba 2 oseb iz vsake sodelujoče lokacije.

Izvedba pilota

Drugi delovni sklop bo vključeval izvedbo pilotnega projekta na vaši lokaciji. Na podlagi izbranega poslovnega modela bomo testirali različne pristope za razvoj novih ciljnih skupin in virov prihodka. Pilotni projekt bo omogočil praktično preizkušanje in prilagajanje strategij, kar bo prispevalo k izboljšanju storitev in večji uspešnosti vašega coworking prostora. Organizirali bomo srečanja, namenjena izmenjavi izkušenj med sodelujočimi coworking prostori, kar bo prispevalo k stalnemu izboljševanju in učenju od drugih. Del projektnih sredstev imamo rezerviranih tudi za izvedbo programa izobraževalnih delavnic v vašem coworkingu, za vašo promocijo in za široko mrežo zunanjih strokovnjakov, ki vam bodo v pomoč.

Usposabljanje coworking menedžerjev

V tretjem delovnem sklopu boste imeli priložnost za izobraževanje in mreženje. Usposabljanje za coworking menedžerje bo obsežno, kompleksno in edinstveno. Zajemalo bo različne vidike upravljanja coworking prostorov, vključno z vodenjem, marketingom, financami in upravljanjem skupnosti. Prav tako bo vključevalo sodelovanje v mrežah, kjer boste imeli priložnost povezovanja z drugimi strokovnjaki in deljenja izkušenj. Pripravili bomo priročnik za upravljanje coworking prostorov, ki bo vključeval najboljše prakse in smernice za uspešno vodenje in razvoj prostora. Na strokovni ekskurziji, kamor boste lahko povabili do dva posameznika iz vašega coworking prostora, boste pridobili vpogled v primere dobrih praks iz uspešnih coworking prostorov, kar je izjemna priložnost za pridobivanje novih znanj, izkušenj in idej, ki jih lahko neposredno uporabite za izboljšanje in razvoj vašega coworking prostora.

Odgovornosti izbranih coworking prostorov:

  • Aktivno sodelovanje pri pripravi in izvedbi analize lokacije.
  • Sodelovanje pri oblikovanju in implementaciji poslovnega modela.
  • Prisotnost na delavnicah in strokovnih ekskurzijah.
  • Aktivno sodelovanje pri izvedbi pilotnega projekta in testiranju poslovnega modela.
  • Organizacija in sodelovanje pri peer review srečanjih.
  • Omogočanje izobraževanja za menedžerja coworking prostora.
  • Redno poročanje o napredku in sodelovanje v mrežah.
  • Podpis dogovora o dolgotrajnem sodelovanju in spoštovanje dogovorjenih obveznosti.

 

Kako se prijavite ali izkažete interes:

Zainteresirana podjetja lahko svojo prijavo posredujejo preko spletnega obrazca: https://forms.gle/cFePMRA5AkgX9prMA

Prijave zbiramo do 30. 11. 2023

 

Izbor:

Izbor bo opravljen na podlagi prejetih prijav ali iskazanega interesa, pri čemer bodo prednost imele prijave, ki najbolj ustrezajo ciljem projekta. Izbrane coworking prostore bomo obvestili najkasneje do 5.12.2023.

 

Kontakt za dodatne informacije:

Za dodatne informacije nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte:

ali 02 748 02 59.

 

Vabimo vas, da izkoristite to edinstveno priložnost in se pridružite projektu “COWORKING.NET” za razvoj in podporo coworking prostorov v Podravski regiji izven urbanih središč.

Sodelovanje pri aktivnostih projekta »COWORKING.NET« ne predstavlja nobenih stroškov za sodelujoče/vključene.

 

Projektne aktivnosti so sofinancirane s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj preko programa Interreg Slovenija-Avstrija.

 

PP logoti Coworking.net