Naslov projekta: Rekreacija v naravi – pohodništvo in kolesarjenje brez meja.
Status projekta: zaključen
Trajanje projekta: 1. marec 2009 – 21. januar 2013
Financiranje: Evropsko teritorialno sodelovanje, Čezmejni program Slovenija-Avstrija 2007-2013, www.si-at.eu
Partnerji:
- Center za zdravje in razvoj Murska Sobota (vodilni partner),
- Znanstveno-raziskovalno središče Bistra Ptuj,
- Mariborska razvojna agencija,
- Zavod za turizem Maribor,
- RRA Koroška, regionalna razvojna agencija za Koroško,
- Razvojni center Murska Sobota,
- Regionalna razvojna agencija Mura,
- Multidisciplinarni raziskovalni institut Maribor,
- Steirische Tourismus GmbH.
Vodja projekta pri ZRS Bistra Ptuj: Danilo Čeh
Cilji projekta:
- Projektno območje razviti v prepoznavno destinacijo aktivnega oddiha in sonaravnega turizma.
- Vzpostaviti orodja in strukturo za opravljanje bilateralnih aktivnosti destinacijskega marketinga in managementa.
- Spodbuditi razvoj trajnostnih, sonaravnih, okolju prijaznih oblik turizma ter povečati osveščenost prebivalstva in turistov glede trajnostne rabe prostora.
Pomen za lokalno okolje:
Namen projekta je na območju projektne regije oblikovati skupne čezmejne integralne turistične produkte, zagotoviti skupno tržno komuniciranje in pozicionirati projektno regijo kot območje kakovostnih turističnih produktov. S pretokom znanja in izmenjavo izkušenj vzpostaviti podlago za razvoj celoletne atraktivnosti projektne regije. Poseben poudarek projekta bo na internacionalizaciji, ki bo pogojena z izvedbo promocijskih aktivnosti izven Programskega območja (ciljni trgi: Nemčija, Benelux, Češka, Hrvaška, Madžarska in Italija).
Rezultati projekta:
- Razvoj ponudbe (delavnice, analize za oblikovanje produktov, oblikovanje skupnih turističnih produktov na področju kolesarjenja in pohodništva. Na območju Spodnjega Podravja je bilo oblikovanih pet produktov – Dravska kolesarska pot, Kolesarska pot po Spodnjem Podravju, Slovenjegoriška pohodna pot, Ptujska kulturna pot, Nordijska pot ob kanalu reke Drave; izdelava fotografij).
- Tržno komuniciranje (študijska potovanja, razvoj digitalnih razglednic, oglasi v katalogih agencij, katalog za stranke, udeležba na sejmih, priloge in oglasi v mednarodnih medijih, izdelava spletne strani, spletne kampanje, e-novice, potovanja za predstavnike tiska, izdelava zemljevidov – za območje Spodnjega Podravja izdelana kolesarska in pohodniška karta)
- Menedžment kakovosti (testiranje produktov in ponudbe, usposabljanja za kolesarske in pohodniške vodnike, predstavitev obstoječih standardov, izdelava priporočil za skrbništvo nad pripravljenimi produkti).
- Infrastruktura (delavnice, nabor in analiza obstoječe terenske signalizacije, postavitev smerne signalizacije – na območju Spodnjega Podravja označitev Slovenjegoriške pohodne poti in postavitev petih informacijskih panojev).
- Informiranje in obveščanje (oblikovanje informacij za javnost, organizacija tiskovnih konferenc).
Več o projektu in njegove rezultate najdete na spletnih straneh: hiking.czr.si, www.hiking-biking.com, www.hiking-biking.net.