Podravsko-ptujsko-ormoška RDO
Naslov projekta: Podravsko-ptujsko-ormoška regionalna destinacijska organizacija
Tip projekta: nacionalni
Status projekta: v izvajanju
Trajanje projekta: 2010-2013
Financiranje: 50% (85% evropska sredstva ESRR, 15% slovenska udeležba).
Partnerji: 27 občin in 45 gospodarskih subjektov, ki delujejo na področju turizma
Vodja projekta pri ZRS Bistra Ptuj: dr. Aleksandra Pivec
Cilji projekta: Regionalna destinacijska destinacija (RDO) v partnerski odnos združuje javni, zasebni in civilni sektor z namenom vzpostavitve nujnih funkcij za delovanje destinacije. RDO prevzema razvojne, distribucijske, promocijske in operativne naloge s ciljem večje tržne učinkovitosti destinacije. RDO bo doma in v tujini gradila skupno destinacijo skozi štiri geografske tržne znamke ter več turističnih produktnih znamk. Z njimi bo krepila prepoznavnost turistične destinacije na ciljnih trgih.
Glavni cilji regionalne destinacijske organizacije so:
- povečanje nočitev,
- povečanje prihodov tujih in domačih obiskovalcev,
- absolutna rast tujih nočitev,
- 5 novih ITP-jev, ki temeljijo na tradiciji in kakovosti,
- uspešnost vzpostavitve delovanja RDO z 30 ali 50 zasebnimi subjekti.
Pomen za lokalno okolje: Z vzpostavljenim trajnostnim organizacijskim modelom turistične destinacije RDO, bomo zagotovili ključne pogoje za razvoj turizma v destinaciji in okrepili povezovanje in sodelovanje pri skupnem načrtovanju, oblikovanju in trženju turizma v regiji.
Rezultati projekta: Pri identifikaciji turistične destinacije smo ugotovili močno poistovetenost posameznih lokalnih skupnosti z obstoječim geografskim prostorom in v prvi fazi gradnje destinacije smo to pripadnost upoštevali, jo še okrepili in tako so nastale 4 geografske znamke: Ptuj – zakladnica tisočletij, Jeruzalem Ormož – pravljica sonca, Haloze .- nazaj k naravi ter Slovenske gorice – preprosto čudovite. Vanje je vključenih 27 občin. Sodelovanje lokalnih skupnosti je zagotovilo temelje za lažje vključevanje zasebnega sektorja, torej ponudnikov v turizmu. V RDO se je tako z aktivnim sodelovanjem do sedaj priključilo 45 gospodarskih subjektov. Po uspešni vzpostavitvi in povezavi med javnim in civilnim sektorjem, smo začeli z izvajanjem aktivnosti, ki še tečejo:
- vzpostavljanje in odpiranje prodajnih poti doma in v tujini;
- oglaševanje destinacije (oglasi, PR članki, gigant plakati, splet … );
- skupen mesečni koledar prireditev;
- oblikovanje kakovostne in inovativne doživljajske ponudbe destinacije;
- destinacijski katalog;
- spletna stran projekta;
- sodelovanje na sejmih in predstavitvah doma in v tujini.
Katalog ponudnikov turističnih storitev v naši destinaciji